Wednesday, April 09, 2008

Fitness-time

Ready for the gym.
Tänkte först köra BBP, men klockan hann springa iväg, så nu hinner jag inte det tyvärr :/ Det är en betydlig skillnad mellan Sverige och Österrike har jag märkt. Gym-mässigt asså. Jag är lite besviken på utbudet av klasser som finns, men här är det inte så populärt med klassträning. Här tränar folk på gymmet och konditionsmaskinerna istället för att hoppa omkring i en sal. Klasserna är typ aldrig fulla, stort tryck är det endast på spinningklasserna (vilket jag ändå inte kommer gå på då jag HATAR att cykla).

Något som jag gärna gör är Thai-Boxning, denna klass finns ikväll 20.30, fast känns lite långt dit, och jag har planerat att gå iväg nu. Fortsätta att röja upp borde jag också göra, men idag är en sådan dag då jag inte har lust med någonting egentligen =/

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Har dom trampmaskin så ta den. Grymt bra för fin häck ;)