Thursday, April 10, 2008

I'm cruel :P

MSN-konversation:
Jossan sagt:
Fick du veta något mer om balen som man bör veta eller var det bara att biljetterna var klara?
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
inget tema elelr nåt :)
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
beach party :P
Jossan sagt:
Va?!
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
ja efter 24 är det beachparty :D
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
detta är jue Stams :D
Jossan sagt:
Går alla ut då eller vad? eller klär dom av sig ;D
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
men du har jue köpt sexy underware så det kommer funka :D
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
off with the kostymer och klänningar :D
Jossan sagt:
Glöm det! Never...är du inte klooooook
Jossan sagt:
Blir köpa heltäckande underklänning, det hör jag det :)
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
hahah..why? :P
Jossan sagt:
Jag tänker inte springa runt i genomskinliga underkläder precis......
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
hrhr...om jag kan kan du
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
och dina täcker säkert mer än mina! :D
Jossan sagt:
Så full blir jag aldrig!
Jossan sagt:
Det är superfuskigt ju! Killarna kommer ju ha boxershorts bergis....*hmpf*. Fast vi kanske ska bjuda Alice också. hon ville ju så gärna gå. undrar om det står fast nu :)
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
haha
Vicky back in INNSBRUCK sagt:
sorry jag bara skoja om det där me beachtema efter 24 :P
Jossan sagt:
Haha gissade det! Inte ens Stams är så extrema! förresten skulle XXX aldrig varit med och gått hem och då hade jag hängt på honom . Hur fin bal är det, är det med middag och hela kittet, eller hur ser det ut? Har ååååångest för tyskan ju....

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

haha klockrent!

Tasja said...

vickan e elak :) men lite snäll oxå.... jag trodde på det först men sen blev det för extremt...hahahaha

men den där jäkla tyskan....åååhhhh ååååångest...

Malin said...

haha ja lite 2 much där i slutet.

Äh du får ju prata engelska om det skiter sig:)Du förstår ju och kan väl en hel del?