Wednesday, April 09, 2008

Jag+The Penz 5th Floor=Sant?

Vet inte om jag berättat, men jag har jue skickat iväg lite jobbmail. Även kanske sådana som jag egentligen inte är speciellt intresserad av. Fått en hel del svar från olika håll, främst blev jag glad från baren 5th Floor, på femte våningen av bästa ganska nybyggda hotellet mitt i centrum :) Vet dock inte om det blir något, men the director of The Penz, som heter Isabell bad mig att skicka mitt telefonnummer så skulle hon ge det till barchefen som skulle ringa mig, så visst blev jag glad =) Får se var det leder, men jag ska hålla er underrättade :)

Ett annat jobb är inom VIP:en under EURO 2008, ska jue jobba som volunteer, men får man cash (och ett roligare jobb), så skippar jag volunteer-stuket of course =) Fast där ska jag fylla i något formulär och skicka tillbaka, så we'll see.
.

Ett annat är ett fotografjobb vid olika tillställningar och med tanke på att jag har erfarenhet (ok att det "bara" är backhoppning, så är erfarenhet alltid erfarenhet) så hörde killen från företaget av sig direkt och vi ska fixa in ett möte i nästa vecka :)

Börjar kännas som det börjar bli många bollar i luften för min del, och då vet typ ingen av er om två projekt till som startar i höst (eller ja ett troligtvis redan i sommar, och det andra ska vi börja förhandla om på sensommaren). Kan dock inte berätta något än, speciellt inte det ena då det är mega-inofficiellt. Men lovar att så fort jag får och kan så ska ni få veta :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: