Friday, April 25, 2008

Mat är nog inget för mig

Det regnar lite fortfarande, men det är relativt varmt. Dryga 1,5h snack med Steffi Krahvogel om livets viktigaste saker och så även balen imorgon då. Åt en sallad och så spagetti med spinat, och Gud vad illa jag mådde efteråt, tror inte det där med mat är en bra idé för min del.

Är sjukt trött efter min "lack of sleep" i natt, funderar på att ta en halvtimmes power nap innan Jossan kommer.

Alla vet att jag älskar horoskop, speciellt de som jag får dagligen från Astrology.com De är helt sjukt instämmande och passande för det som ska hända. Kolla själv!
Dear Vicktoria,
Here is your horoscope
for Saturday, April 26:


Your easygoing energy makes you a hit in any social situation, so get out there and mingle! You may find that people are more willing to hear you out, when your ideas are pretty far out there!

jaja, vi får väl se hur det går med saker och ting.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: