Friday, June 13, 2008

Besviken? njae, snarare lite sur

Tomi får inte tag på ägaren för nattklubben där Basshunter ska spela idag, lite arg är jag för han har haft så lång tid att fixa det :/ Visst jag kan gå dit och presentera mig med Eventnetworket i entrén, men riktigt så sugen är jag inte.

För det andra har jue Uwe sin födelsedagsfest uppe på en bergstopp, så jag kör dit. Emi är redan där och Mattias jävla flickvän är typ cp mot henne (när jag är emd vågar hon nämligen inte för hon vet att jag hade jämnat henne med marken direkt, något jag tänker göra när jag kommer dit). Ja, jag vet jag ska inte ställa till med en scen på någons födelsedag... Och det tänker jag inte heller, beror lite på vad Emi berättar för mig att idioten har sagt till henne nu... IT'S WAR!

Ja, Tomi har ca 30 min till på sig, jag måste nämligen lägga på lite make och byta underkläder (för smarta jag har redan min outfit på mig, men inte rätta underkläder...hahaha...).

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: