Monday, June 30, 2008

I'm totally exhauseted - dead

Helt slut är jag. Emi försökte få med mig ut, men no way, håller på att somna stående. Innan midnatt kommer jag säkerligen drömma sött (I hope, anyways). Blev Lars und die Frauen (Lars and the girls) på bion, report får ni imorgon. Just nu får ni nöja er med kvällen's bioklädsel.
Tröja: Burberry
T-shirt: Karl Lagerfeld for H&M
Shorts: Gina Tricot
Solisar: Dior
Örhängen: Pilgrim


Solränder har jag fått okså efter mitt linne idag, något jag inte är alltför happy about =/

Ska snabbchecka bloggar sen ska jag sova!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Hello! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to check it out.
I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my
followers! Excellent blog and terrific design and style.



Have a look at my web page :: webpage