Sunday, August 03, 2008

Ibland får man bara svälja



Legat vid poolen typ hela förmiddagen. Eller poolen och poolen, dels vid poolen som är bakom en och sedan vid sjön som är framför en, så himla underbart. Poolen var så himla skön, och lite sol fick man också. Låg och läste Katie Price - Beeing Jordan, gillar den skarpt, nästan läst 100 sidor. Carl och Johan var också nere, fast de höll inte i solen så mycket..haha...


Blev även stucken av ett bi i knävecket, fy fan vad ont det gjorde och nu känns halva benet avdomnat :/ Kan benet trilla av må tro? Ska strax bege mig ner till österrikarna's lagdoktor och fråga honom, för det är inte alls skönt, när halva benet spänner :/ Jag hatar bin och getingar, men likfan jävla väl ska de alltid lyckas komma åt och sticka mig på något konstigt ställe! Förra året stack en mig i naveln, den kröp ner där *ryser*


Tad badade i sjön också, men Johan berättade för mig igår att det var svinkallt, så det skippade jag, ja lite feg är man jue :P Tad bekräftade att det var svinkallt och att hans ben kändes något avdomnade när han gick upp, jag underhöll mig med att ta foton på honom medan jag solade =P

Kom till presscentret precis också, tog en tonfisksandwitch, och tror ni inte det finns en massa småbitar av ägg i? Jag gillar ägg, men bara ägg-gulan, hatar äggvitan, men finns inte en chans att få bort den utan att göra en "scen", så det är väl bara att se till att svälja, som med vissa andra saker...

Nä, nu börjar träningen så jag ska gå ut!

puSS,

xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Jaaa vissa jobbar hårt ser jag ;)

Vicky M said...

hahah..värsta relaxen, vi ska softa en del på hotellet imorgon också innan vi drar till prsgelato :P