Friday, August 08, 2008

Världens dummaste film

Vi såg The Love Guru igår med bl.a Justin Timberlake, Jessica Alba, Mike Myers m.fl. Tror aldrig jag sett något dummare. Emi och Tad var dock ganska lulliga båda två och skrattade och hade sig, jag tyckte filmen var ganska tråkig, men den hade sina roliga texter på vissa ställen. Vad som hände i sängen efteråt är en annan sak, jag bestämnde mig för att gå ut (ja, visst har jag blivit tråkig?! ;P).


Sen när Emi skulle hem, så ramlade hennes cyckelpedal av..hahaha.. Tad fick gå ut och agera cyckellagare och de höll på så högt att grannen kom ut i trappen och skällde på de..hahaha...
Pitka an American raised outside of his country by gurus, returns to the States in order to break into the self-help business. His first challenge: To settle the romantic troubles and subsequent professional skid of a star hockey player whose wife left him for a rival athlete.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: