Monday, June 22, 2009

Cristiano Ronaldo ökar på sin lista


Det verkar inte bli någon långvarit flirt med Paris Hilton för Cristiano Ronaldo´s del. Innan fotbollshunken flög till Tyskland så hann han äta middag med två tjejer på Beverly Hills Hotel, därefter besökte en av tjejerna hans hotellrum.
Jag försöker bara göra det mesta jag kan av den korta sommar jag får.
Han talade även ut med natten med Paris.
Jag är en ung man och Paris en ung kvinna, att vi två pratar på en klubb är bara vad normala människor i vår ålder gör.

Hon har mycket att göra och bor tusentals mil bort. Jag är upptagen i Madrid så jag är inte säker på att vi kommer att kunna träffas.
puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Av nån anledning blir jag mer och mer (och mer) äcklad av honom. Hmmmm.....


pusssssssss

http://andrea-lukic.devote.se

Vicky M said...

håller med gumman :/

Hala Madrid said...

Är du ett Real Madrid fan? besök i såfall bloggen http://realmadriidcf.blogg.se/ där det står de senaste nyheterna om Real Madrid. Inte ens de stora och kända fotbollssidorna i Sverige har skrivit något om de nyheterna som står i bloggen!