Sunday, February 17, 2008

sorry

har inte haft någon skrivgnista eller idéer idag alls. Kaytan stack hem vid 16, har kolalt på "I huvudet på Gynning", vilket jag gillade skarpt. Bra underhållningsprogram =) Sen på backhoppningen från Willingen. Björn-Einar vann vilket var jävligt kul för honom =) För övrigt kunde tävlingen slutat bättre, Morgi var dock 5:a vilket även var sista spiken i att han tar hela general klassifikationen i Världs Cupen denna säsongen, so worth it =) Ja, ska väl inte sticka under stol med att jag gillar Morgi skarpt, ihop med Schlieri (fan Jossan jag skrev fel!! *internt*) och sen resten av österrikiska laget ligger mig varmt om hjärtat (hahah..ligger det där va ganska kul...hahaha... *internt 2*).

Sen kollade jag på ELLE-galan, som var jävligt dålig, fast Caroline Winberg är sååå jääävla snygg!
Nu kollar jag på Singing Bee, sen tänkte jag kolla på King Kong, men har ont i huvudet så skippar nog det, plus att jag är sjukt trött =S

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: