Saturday, May 02, 2009

Det brukar spåra...

Och om vårt party igår spårade. Mängden alkohol som försvann under kvällen, är ofattbar...och jag menar ofattbar. Själv slutade jag dock dricka relativt tidigt, inte för det hjälpte mig egentligen..haha.. Jag spårade ganska mycket jag också. Och SMS:n jag skickade till folk..haha..sorry för den oförståeliga röra ni mottog..haha... Well, som ni förstår är de flesta fotona inte för publika ögon...

När vi ändå snackar om killsmak, eller ja, innan har jag jue skrivit om det, ja då ska ni få se vad normal kille, d.v.s. ingen känd människa och snygg :D Yeah, I know, I have good taste ;) (to the left :P)







Back to bed...
xoxo,
Vicky

5 comments:

Joan :) said...

napisz mi na msn, który to :D :P

*Anulka* said...

mi też :) ja też chce wiedzieć :)

Vicky M said...

hahahaha..ale wy jestescie dyskretne..hahaha... :P

Megus said...

haha, Vicky to ja też chce wiedzieć:)
hmm... który to może być... po namyśle obstawiam tego opalonego bruneta na pierwszym zdjęciu od lewej. Niezłe ciacho:P
trafiłam?

Vicky M said...

Ze niezle ciacho to trafilas, a czy cos innego to kto wie ;)