Thursday, October 16, 2014

Nya bröst eller inte?

Plastikkirurgi, tabubelagt ämne eller vad säger ni? Idag går väl de flesta runt med antingen botox i pannan elelr sprutade läppar/kinder och det är väl inget konstigt med det. Samtidigt hade vi en stor boom för något år sedan då det kändes som om alla fixade sina bröst med implantat. Glamourmodellerna regerade. Idag tycker jag inte alls det är lika vanligt eller framförallt tror jag att om vi nu vill göra våra bröst så är det inte för att få stora meloner som vi kan springa runt och visa upp, utan mer för egen vinnings skull. Eller vad säger ni?

Jag tycker att alla borde ha rät att välja om de vill fixa sina bröst eller inte och att man inte borde bli dömd för detta. En hel del info finns att få på plastikkirurggruppen.se hemsida. Om jag kommer må bättre efter att ha gjort mina bröst större, eller lyfta de för en mer perfekt look, varför ska jag då inte få göra det? Det viktigaste tycker jag dock är att vilket ingrepp man än gör att man ska göra det för sig själv, för att man själv vill göra det, göra det för sig själv och inte för att någon annan tycker det.


Har någon av er kanske redan gjort något, eller funderar på det?

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska     

No comments: