Monday, January 25, 2016

Nu Kör Vi!

Körkort är något av det bekvämaste som finns. Något som jag nte direkt kände att jag behövde innan jag skaffade det, men något som jag känner att jag inte klarar mig utan nu. E har inget körkort, vilket jag tycker är helt galet, så nu är det dags för honom att börja öva också. För utan körkort i Sverige klarar man sig inte. Iaf inte om man vill ha ett bekvämt liv.

Vi är ju i Turkiet nu, men det han har börjat göra än så länge är att öva på teorin på körkortskolan.se

Han kan köra bil, typ. Men det som han behöver träna på mest är teorin. Den rätta teorin så att man inte kuggar på teoriprovet. Det gäller att lära sig att tänka på rätt sätt, så att frågorna besvaras rätt och detta tycker jag att sidan är riktigt bra med.  De har över 1000 teorifrågor som är utformade på exakt samma sätt som de som kommer på Trafikverkets teoriprov och sen vad som är viktigt för E är att sidan fungerar i mobilen!

Så det är ett litet tips till alla er som ska ta körkort :)
 


xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

 

No comments: