Friday, April 13, 2007

Fredagen den 13:e

Ni som glömt, ja det är idag. Brukar gilla denna dag, eller ja gilla och gilla sist tror jag att jag först dagen efter kom på att det varit fredag den 13:e dagen innan, men i vanliga fall gillar jag den.
Vet inte om det beror på att jag alltid ska tycka tvärtemot, eller om det bara helt enkelt är så att jag inte inser att denna dag är otursdag?

Att jag inte alls är vidskeplig, är iaf inte sant, jag går inte under stegar som står mot hus, jag "knackar" i trä tre gånger om jag säger något "dumt" eller spottar.

Innan kallade jag Fredagen den 13:e för min lyckodag, för det var det, men tror att den är likadant min lyckodag som någons otursdag, hur? Jo, jag ser det så att på ju denna dag, allt dåligt som händer så skyller folk på "ja, det är ju fredagen den 13:e", hade däremot någon av dessa saker hänt en vanlig fredag, så hade man bara sagt "skit också!" sen hade det inte varit mer med det. Likadant tror jag att jag gjorde me min s.k. tur, allt bra som hände blev "Ja, se fredagen den 13:e är min lyckodag!". Så i år har jag gått in md inställningen, att vi får se vad denna dag innebär för mig. Facit får ni imorgon, men såhär säger mitt Horoskop från Astrology.com:

Someone's all talk and no action. No wonder you're rolling
your eyes; you're the exact opposite of that. Try to keep your reactions on the
down low, however. No use in making a big storm from a minor
squall.


Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: