Wednesday, April 11, 2007

Harry Potter & Malfoy having sex? DISGUISTING

Girlylishioustv3 idag, Top Model, Lustgården, där det var ett reportage om sk. Slash på internet. Alltså folk som lever in sig i en serie och skriver sina egna historier om huvudkaraktärerna och genom dessa berättelser så har två manliga huvudkaraktärer sex. Asså Slash innebär att två manliga karaktärer har sex, och de läste upp en erotiskt del ur en serie där Harry Potter & Malfoy ska ha sex, det var det mest avtändande och vidriga jag hört, och till detta fick man se bilder. uaghh =/

Samtidigt med det här me Harry Potter anser jag e lite pedofilvarning...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Går väl hyfsat an om det är en serie eller påhittade personer anser jag (finns alltid någon som tänder på det). Däremot tycker jag inte om att det finns om riktiga personer. Finns en om Havu & Lappi på nätet......jag har läst den och tja vad ska jag säga?!?!?! NEJ, NIX och framförallt VARFÖR???? Den är dessutom skriven av en tjej...que!? Bara jag som anser det hemskt??

Vicky M said...

usch nä, jg tycker det är så äckligt :// det är jue tejer som skriver det! tända på bögsex, fy fan =/