Tuesday, October 30, 2007

Ännu mer flyg bokat

Nu har jag varit i farten igen... Eller ja för ett tag sen sms:ade jag min moster och bad henne kolla flyg hos LOT inför Zakopane i slutet av januari. Och nu har hon snällt bokat till mig och imorgon ska hon köpa ut biljetterna. Det som var mest roligt när jag snackade med henne idag var att min mamma tydligen ska betala dessa (ja, oki mina föräldrar betalar det mesta iaf, men jag hade liksom inte snackat me min mamma om detta än...tror jag...hmm..). För min moster framförde såklart att jag bett henne kolla när de snackades och då sa min mams att hon skulle göra det och boka åt mig, så jag slapp traska med tåg eller trams. (och boka i sista stund vad gäller inrikes i Polen gör man inte, nu i sommras ville de ha över 150€ enkel resa inrikes!!!)Iaf, så nu åker jag efter min tenta till Polen, lämnar bilen där och flyger Szczecin-Warszawa-Krakow den 24:e januari (dock tidigt på morgonen *ZzZzZzzz*). Polska inrikes flyg är så sjukt dyra!!! Helt sjukt! Tillbaka flyger jag den 5:e februari från Krakow, detta är efter COC:n i Zakopane, så blir en riktigt trevliga 2 veckor där :) (ja alltså först är det Världscupen och veckan efter COC).

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: