Monday, February 16, 2009

Junior VM i Slovakien - Strbske Pleso

Jag flög ner till Katowice där Tad hämtade upp mig efter ett tag på flygplatsen, kan säga att jag inte gillade hans GPS mer efter den färden..haha...

Hotellet Crocus**** var helt lovely. Suiten var underbar med walk-in closet som jag direkt gjorde mig hemmastad i :)

Nästa dag var det träningar i backen, både för tjejerna och killarna, självklart lyckades vi komma sent till båda två..haha... Poppi var sååå söt och tussig, han kommer nog alltid att vara min bebis xD. De nya österrikarna var inte heller fy skam, men små..hihi...

På kvällen åkte vi till Poprad för att hämta Nadja, hon hade lyckats missa en buss i Zakopane och fick gå till fots över gränsen sedan ta en annan bus, väldigt komiskt tyckte jag..haha... Jag var helt slut, snackade lite med Schofti, vilket gjorde mig på bättre humör, då ja vår relation har vatt lite krokig på senaste, men känns mucho better nu =) Blev iaf bestämt att vi inte skulle ut eller något (vi bodde med norrmännen och tyskarna). Easy night in. Nadja började dock SMS:a med ryssarna's co-tränare och efter ca 30 min dök han upp med 2 av sina hoppare.

Natten blev minst sagt överdriven..haha.. Jag älskar Tad för att han är så jävla skön och avslappnad...haha... Guldkorn :) Hittar ni någonsin en sådan vän, så håll hårt i honom :) Killarna bestämnde sig för att de skulle sova hos oss, jaja tänkte jag, en dubbelsäng och en enkelsäng, jag, Nadja, Tad, Dima, Alex och Trofi... När jag dock kommer ut ur badrummet står alla i bara sina boxershorts...hahahaha... Tad bara "Vicky va fan, de ska väl inte sova här?!" - "Hahahaha..Ja, vi sa jue att de fick, sen att vi kanske flippade, men säg du åt de att de inte får" - "gaaaH, men du sover i mitten!".

Det var minst sagt en annorlunda natt..haha.. Och jag och Tad har nog aldrig skrattat så mycket (och tro mig vi skrattar så vi gråter i vanliga fall).
Fler bilder har ni HÄR

Resten får ni senare, nu ska jag äta :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: