Monday, May 23, 2011

Första LoveFilm-filmerna har kommit :)

Jag är med i Buzzador. Där får man lite då och då prova lite olika saker och bedöma vad man själv tycker. Denna gång får jag prova hyrfilm från LOVEFiLM i en månad. Om ni som mina läsare kan också få prova LOVEFiLM gratis i en månad via denna länk: http://www.lovefilm.se/van1104

I fredags dök de två första hyrfilmerna från Lovefilm upp: Nine (med bl.a. Nicole Kidman) och SALT - som jag såg ikväll.

Angelina Jolie är ej min favorit kändis, långt ifrån, men jag brukar gilla hennes filmer och henne i sina roller. Av SALT hade jag förväntat mig något annat, men inte på ett negativt sett. Jag tyckte filmen var sjukt bra och spännande. Oförutsågbar, vilket är väldigt viktigt tycker jag. Så den kan jag verkligen rekommendera :)
As a CIA agent, Evelyn Salt swore an oath to duty, honor and country. Her loyalty will be tested when a defector accuses her of being a Russian spy. Salt goes on the run, using all her skills and years of experience as a covert operative to elude capture. Salt's efforts to prove her innocence only serve to cast doubt on her motives, as the hunt to uncover the truth behind her identity continues and the question remains: "Who Is Salt?"
xoxo,
Vicky

No comments: