Friday, October 07, 2011

Modehösten 2011


Har nog så lång jag kan minnas inte sett mindre framemot hösten, rent modemässigt än denna säsong. Jag tycker modet är rent ut sagt hemsk. 70-tals modet ser åldrat och fult ut, och känns så långt ifrån fashion forward som man bara kan komma. För att inte tala om "hippie" färgpaletten... BLÄ och USCH!

Vad kommer jag satsa på i höst då? Visst finns det vissa saker som jag kan gilla. Rosetter, skinnplagg (i alla former, byxor, toppar, kjolar, handskar, jackor), fransar (på allt) och den skira see-through blusen i alla möjliga former och färger. Något som jag även gillar är fjädrarna, vet dock personligen inte om jag kommer använda de någon annanstans än i öronen...
Vad gäller frisyren, håret slickat (med en massa hårspray eller utan) mot huvudet med en sidolugg. Allt ska vara väldigt cleant, både vad gäller hår och make-up.

xoxo,
Vicky

No comments: