Sunday, September 21, 2014

Modeevent i Malmö

Efter att Susanne J Lindfors som driver Lindfors Fashion Agency berättat lite om sig själv och hennes agentur, vi fick i oss lite brunch så blev det dags för oss att sätta ihop en outfit som vi gillade och som passade in på oss från the racks. Jag gick helt in på Denim Hunter, utan att tänka på det plockade jag till slut ihop ett par gråa skinny jeans, en enkel topp och en übersnygg skinnajcka, allt från Denim Hunter. Till detta tog jag ett snyggt amuletthalsband och en ring från IOAKU (mer om Fanny Eks fantastiska smyckesmärke kommer senare idag). Det hela avslutade jag med ett coolt mobilskal från Its Not Me Its You med texten “You Can’t Sit With Us” – obviosuly något jag lugnt hade kunnat sätta på min mobil, so me – eller ja bilden många har av mig, så dimper ett sådant skal ner i brevlådan, så åker det direkt på min iPhone 5 :P
IMG_8999 IMG_8959 IMG_8980 IMG_8998  IMG_9001

IMG_9003 IMG_9039 IMG_9043


IMG_9057 

xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska  

No comments: