Sunday, September 21, 2014

Ögonen uppe för MOXY Copenhagen

Supertrevligt modeevent idag. Det roligaste i klädväg tyckte jag var att jag fick upp ögonen för ett nytt dansk märke (you know I like me Danish ;P) MOXY Copenhagen, direkt när vi kom in så så fick jag syn på denna fantastiska fjäderjacka. Kär är det enda ord jag kan få fram. Och sen smet mina ögon iväg till deras gummistövlar, så sjukt snygga detaljer, någon som faktiskt förekom genom hela kollektionen.
IMG_8935
IMG_8953Och jag älskade deras inslag av psykadyliska mönster i kollektionen. Som ni vet kommer det stort i höst och vinter och enligt mig är det sjukt snyggt (se mitt tidigare inlägg HÄR)! Det finns faktiskt så mycket snyggt, att jag tänker köra ett eget inlägg om just MOXY Copenhagen goes psychadylic och visa er :) 
IMG_8972 IMG_8965 IMG_8970
handsydda detaljer


xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska  

No comments: