Wednesday, November 05, 2014

Snygga prints på dina väggar

Mitt lilla himmelrike här hemma vill jag ha precis efter mitt smak och tycker. Jag vill ha snygga tavlor, handmålade som canvastavlor, eller några snygga prints som jag valt ut som jag kan få upptryckta. Jag har redan en del uppe på mina väggar, men det saknas fortfarande lite som jag sitter och funderar på. Eller varför inte satsa på snygga posters? Det är ett billigare alternativ, men kan bli sjukt snyggt om man bara sötter de bakom en glasskiva?

Ett annat plus som många inte tänker på är att tavlor är utmärkta ljudabsorbenter, speciellt om man har en mindre lägenhet så gör de väldigt mycket för en behaglig ljudnivå vare sig det kommer från människor eller tv/ljuduttrustning. Deseniohar en hel del snygga tavolr att välja mellan. Jag sitter ust nu och funderar på något att byta ut min stora London-tavla mot.
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: