Sunday, June 07, 2015

Hairextensions First Time

IMG_20150310_195414
Jag har alrdig kört någon som helst hårförlängning i mitt hår. Har så himla tjockt hår av mig själv, så det är något som jag aldrig tagit till. Inför reklamvideo inspelningen imorogn körde vi dock en hårförlängning fram på mig. Dels för att få lite tjockare look fram och mer lugg. Har ni tänkt på att man faktiskt kan förlänga eller förtjocka håret p visa delar av huvudet där man verkligen behöver det? Min förlängning är gjord med keratinvax, på blont hår är det nog ett av de bästa sättenför att det inte ska synas och samtidigt för att man inte ska känna av det. IMG_20150310_143212ElisabethStreijffert Collection fixar min hårförlängningIMG_20150310_143327IMG_20150310_143221IMG_20150310_195835
---Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

2 comments:

Anonymous said...

Snyggt resultat, själv har jag gått till www.hairtastic.se den senaste tiden. Den salongen ligger i Stockholm.
Har även testat några gånger att beställa clip on set och har varit nöjd varje gång.
Nu när det var din första gång, har du fortsatt?
/Emilia

Vicky M said...

hej!
nej det har jag nte gjort. främst för att jag har så mycket hår i mig själv så att jag inte känner att jag behöver det "till vardags" :)