Thursday, July 09, 2015

Mina Bästa Parfymer på Sommaren!

Sommar, då tycker jag att det finns parfymer som man bör byta ut ur sitt repetoar, som inte känns det minsta somriga, samtidigt som det finns superhärliga parfymer som är väldigt sommar. Nedan beskriver jag mina favoriter.

1. Gucci Envy ME - en all time favorit hos mig som jag använder året runt och som ALLTID finns i min parfymhylla. Inom backhoppningen, så är det t.o.m. s att när folk känner denna parfym, så tänker de på mig...haha.. Hade den ALLTID under många år :)

2. Paris Hilton - Paris första parfym, en klockren sommardoft som också alltid finns i min parfymhylla. Lite i liknande doftnot som Guccin ovan, dock mycket billigare.

3. Burberry Body - sensuell doft, enligt mig bättre för sommarkvällar än dagar. Och bredvid ser ni deras body oil som jag ÄLSKAR (dryg och väl värd vartenda krona).

4. Victoria's Secret Shimmer body spray - perfekt att använda på ben och kropp för lite glitter och en fräsch doft. Billiga!

5. Paris Hilton Siren - en parfym som också ständigt återfinns i min parfymhylla, jag är överlag ett stort fan av Paris' dofter. Väldigt lätta och fräscha.

6. Justin Bieber Girlfriend - en flörtig doft, lite sötare, passar också fint till sommaren.

7. Clean Warm Cotton - för en dag när man bara vill känna sig extra fräsch. Alla gillar dokc inte Clean's parfymer, då de tycker de luktar "för vanligt" för de luktar typ exakt vad de heter.

8. Juicy Couture Couture Couture - en sötare doft, som passar bra dag som natt

9. Gucci by Gucci Première- perfekt för en datenight.

10.  Stella McCartney Rose Absolute EdP intense- en doft som är fräsch, men helt ur en annan doftskala än jag använder i vanliga fall...måste säga att den inte är min favorit, men för övrigt en bra sommardoft.

11. Paris Hilton Tease - yes ännu en Paris parym, en sötare doft, passar riktigt bra på kvällen, men även på dan.

IMG_1992

Vill man ha lite billigare parfymer, så finns det hos Secrets.

xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: