Monday, October 23, 2006

Lite från mig

Först och främst så har jag från och med för några dagar sen ett österrikiskt nummer, så i fortsättningen når ni mig på det, har ni inte det så maila mig (och nä, tänker inte skrva det här, riktigt så blond e jag inte..bara nästan ;P)

Tänkte tipsa er om lite låtar som jag lyssnar på i min lap top nu, en del artister och låtar som jag aldrig hört talas om innan, men sjukt softa :)
Guns'N'Roses - Don't Cry
Face Idibia - African Queen
Daddy Yankee, Lloyd Banks & Young Buck - Rompe
Jason Mraz - I'm Yours
Mariah Carey feat. Jadakiss - We Belong Together (remix)
Takida - Give into Me
Adlib feat. Cec - Kom Tillbaka
Aerosmith - Cryin'
Joshua Radin - riktigt softa lugna låtar =)
Nich Lachey - This I Swear
Vet inte vem som sjuger den - It Must Have Been Love
Lionel Richie - I Call It Love
Nicole Richie - Dandelion
När Alla Vännerna Gått Hem
Bob Sinclair feat. Dollarman & Big Ali - Rock This Party
Chris Ledoux - Look At You Girl
Rihanna - Unfaithful
Justin Timberlake - Sexy Back
Prince - Purple Rain
Ru_D - Everybody Jump (Radio Mix)
Simple Plan - Everytime
Sin with Sebastian - Shut Up (and sleep with me)
Stacccato - Changes
Summer of 69
T.O.K. - She's Hot


Får internet hemma nu i veckan, 100% säkert nu =))
Annat som ska köpas in e en flat-screen, blir helgalen utan tv, blir jue lie dvd filmer som blir sedda på lap topen, men ändå. I want some german television =))


Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Hi there! I know this is somewhat off-topic but I needed to ask.

Does managing a well-established website such as yours take
a massive amount work? I am completely new to writing a blog however I
do write in my diary daily. I'd like to start a blog so I can share my own experience and feelings online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring blog owners. Appreciate it!

Here is my page: how to get followers on instagram