Saturday, October 14, 2006

Satsa allt pa ett kort?

Österrikiska Mästerskapen idag i Ramsau. Alla va sa söta och snälla :)

Florian va lustig, förutom när han nästan knocka mig me sina schis..haha... Fast me honom e jag van att ducka, trodde typ det skulle va pinsamt att träffa han efter SMS:en...haha... Men det va soft =) Han e sa söt me sina coments :P

Marc's kommentar till mig och Malin, "men e ni ocksa här, SUPER!"...hahaha... Schlierenzauer vann, stackars Kofi :'( Han va saaaa sööööt idag och tussig *LoL*. Kike va cp, "Sa snackar du inte me mig längre elelr vad?" "Oj, hej, nä jag kände inte igen dig" Fuck you bara, han stod och typ glodde i en timme, klart han kände igen mig, han e bara störd! Fast OK, jag va inte sa snäll mot han sist...haha...

Sen fanns det massa me söta Österrikiska lammkött, som va cute =) Glodde hela tiden...haha...

Morgi filma hela tiden när de spela fotboll och Kofi sklulle typ ga fram till oss och säga nat men Morgi drog tillbaka han...haha.. Ska minsann ha reda pa vad det handla om :)

Vi bor pa Sporthotel Alpenland i St. Johan , undrar var Flo e, glömde min phone pa rummet...hmm... jaja...e trött sa ska bara sleepa inatt och TÄÄÄNKA!!! Imorgon...ja, allt pa ett kort? Ohh, shit jag kan falla, falla saa fort...vill jag egentligen veta? Stackars Malin, hon kommer fa höra massa ikväll... This time it's not about sex...


Ahh, just det, självklart fick jag och Malin tjejfiender vid backen idag med, men va fan, vi kan inte hjälpa att typ alla backhopparna snackar me oss, eller?!


Ciao!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: