Friday, December 15, 2006

BILKÖER :@

In der Schweiz!!! Stod i bilkö i 2 timmar för 8 km, skulle in till Luzern för att hämta Karo. Nu e vi i Engelberg, SNÖ SNÖ SNÖ! Christmas feeling :)

Snackat me Max idag, efter 1,5 veckas total tystnad, va tvungen, skickade ett inte för trevligt SMS till honom igår, vilket gjorde att han bestämnde sig för at inte åka me Chris till Engelberg bara p.g.a. mitt SMS, så ja jag fick snällt börja prata me han igen oc säga att "alltså, ja jag hoppas vi ses i Engelberg ikväll då, jag menar det". Gjorde jag dock inte helt ut, men saken e den att Max förstod mitt SMS helt fel, asså OK jag ville inte ha han här, men inte p.g.a. det säl an tror allså att ja inte vll ha honom där p.g.a. han, utan ja det e svårt att förklara backhopparvärlden, tycker att allt e mixat me mitt vardagsliv redan nu, och ja det e hard, men ja jag fick offra mig för Max, och nu får vi se hur allt blir...

Ska sova nu! Här bor vi förresten -> http://www.hoteleurope.ch

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: