Thursday, December 21, 2006

Engelberg e over

Blev det battre? Na, inte alls. Varfor gillar man alltid folk som man inte borde gilla? Jag faller, jag kan inte gora nagot at det. He is LOVELY. Man ska aldrig saga aldrig. Jag sa "Aldrig en backhoppare, det e bara for kul..." - ja, jag behover inte ens kommentera... Ja, Malin, det e HAN, inte "kaffet" utan HAN... Ja, Morgi jag vet jag e stord..

Var konversation i Engelberg spara ut direkt, helt oskyldigt dock, utan baktankar: "Jag e trott, jag vill sova" "Jag med"

Sen blev det en stunds tystnad, iogonkollande och det finaste leende...Vi insag bada att detta oskyldiga samtal sparade at annat hall...

Malin jag e FAST..Dar finns ingen atervando..Jag vet inte vad jag ska gora..Garmisch om 10 dagar, da ses vi igen..Nyar ihop...Det kommer inte bli battre...

Och just det, du vet cet dar lilla hindret han hade pa fingret? Det e borta..tror jag, varken jag eller Karo sag nat i engelberg...

Det var sista droppen...nastan...jag vill hora det fran han, fa det bekraftat. "Vi ses i Garmisch, Nyar kommer bli Super!" va hans sista ord innan han va tvungen att ga...Ett perfekt arligt leende, sen va han borta...

Jag vet inte hur det blev sahar, du vet vad jag sa efter Klingenthal, dar fanns inget, bara en sot kille, vanskap... va fan hande den sista manaden daremellan? Mitt liv har borjat vandas upp och ner, det e vansinne...totallt vansinne...


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: