Thursday, December 14, 2006

Brown Brown Brown

Jag har senaste tiden gått och kärat ner mig i färgen brunt, på kläder, skor, accessoarer etc.. Dock inte min hårfärg, som jag bara längtar tills jag kommer till frssan den 27:e och får åter bytt till blont :)) Imorgon/dag bär det av till Engelberg i Schweiz, backhoppning *lääängatr redan*. Ska bli sjukt skoj förutom at jag idag fick reda på att förtom Chris som ska me så har han bjudit me Max nu ocks, jag mena HALLÅÅÅ!!! Det e MITT backhoppningsliv, jag vill inte ha in folk från studierna som jag umgås me hemma dit, jag mena blööö... Sen att Max inte bara helt och hållet fllt ut e en kompis e en helt annan hisotria, it will be hard, really hard..men jag tänker fan ha skoj iaf, så det så!!!

Måste packa och grejja *blööö*.
BIG time party igår, Alex sov här, fattar inte varför egentligen, jag vill jue egentligen inte göra nåt me han...naja...han mobbade Thuri & Morgi, men jag gav igen dock inte fullt ut, för det skulle va jävligt taktiskt, men iaf...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: