Wednesday, July 02, 2008

Dött ego-barn

DÖD! Har sovit 45 minuter under hela dagen idag :/ Efter Wahrnehmungspsychologie (Förnimmelsepsykologi? yhh..ingen aning vad det heter på svenska, blir så när man inte använder svenska språket till vardags mer än i bloggen :/) mötte jag upp Emi för middag på Mamma Mia, blev en pizza-snitt faktiskt med Ruccolasallad och färska tomater :) Var egentligen inte sugen på pizza, men ja hade jue lovat att hålla Emi sällskap och det fnns inget värre än att behöva käka själv :/ Nu har jag dock ont i magen :(

Folk som hoppade i floden..hmm..ingen aning, se själva min videoblogg.

Sjukt trött är jag så ska nog kolla på ett Våra bästa År-avsnitt sen nanna.
Dagen's outfit:
Keps: Köpt i Monaco
Topp: Louis Vuitton
Tröja: Burberry
Örhängen: Birgitte Bijou

Egopics från idag nedan (ja, jag vet, jag har inget smink och har inte sovit...):






puSS,
xXxVickanxXx

No comments: