Wednesday, July 02, 2008

This is how it started

Letade efter ett mail i min unimailbox, och look what I found..hehe...
Hej!

Var inte min mening vara så anonym. Jo jag kan visst översätta men det tar
ju sån tiiiiiid med ett lexikon. Alternativet är att jag ber min polska
kompis men ärligt talat hon gillar inte backhoppning och tycker det är
trist.

Tyckte det var så kul att hitta en annan svensk med lika stort intresse som
mig, som dessutom rör sig bakom kulisserna, och får se hur dom är
egentligen.

Hur kom det sig du började jobba med backhoppning?
Vilka skriver du för?
Är alla hoppare trevliga eller är det några som är osympatiska?
Du gillar ju Österrikarna det märks, hur är finnarna, norskarna, tjeckerna
och schweizarna?
Svenskarna då, vad tycker du om dom? Jag känner faktiskt en av dom!

Hoppas du har tid att svara på mina frågor.
Ja jag gillar ju dina mode och festberättelser också men det är
backhoppningen som är höjdpunkten.

Och du: Du ska helt klart vara blond!

Puss

Jossan!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

hahahaha oj så pinsamt....men att vara nyfiken blir ibland en fullträff!