Monday, December 01, 2008

Fed up, stressed out, leave me alone

OBS! Nedanförkommer en hel massa spya av tankar, funderingar etc. Klockan är nästan halv tre på natten, så ni läser på eget ansvar. OBS!

Varför är det alltid så att allt samlas ihop på en samtidigt? Sen när man tror att man löst upp en del, så dyker det upp extra saker till det man typ löst upp. I det hela håller jag på att packa (som jag hatar, precis som Rachel Zoe) för imorgon flyttar jag till min nya lägemhet jue :)

Och just i all min stress, mycket gällande den kommande backhoppningssäsongen och saker runtomkring och som har med detta att göra, ja då ska en jävla massa backhoppare, helt från ingenstans höra av sig och grejja, och ja inte vet jag vad de vill, och jag är inte säker på att jag orkar ta reda på det heller.

Jag vet att så fort jag gör något, så kommer jag få skit från något håll, det går inte att vara alla till lags. Speciellt inte om man är mig. Jag kan aldrig göra allting rätt, känns ibland som en loose-loose situation. Welcome to my fucking wonderful perfect world as everybody thinks I'm leaving in.

Jag har så mycket som kretsar i mitt huvud just nu, ska upp om mindre än 6 timmar, men att sova, ja det kan jag glömma, och då har jag ändå inte druckit en endaste Red Bull idag.

Vad vill jag med mitt liv? Är jag på det rätta stället? Klarar jag av att lämna vissa saker bakom mig, och borde jag kanske göra det? Är mina tankar just nu bara en följd av en rädsla? En försvarsmekanism då det jag egentligen har önskat så länge, verkligen from the bottom of my heart, att det eventuellt nu har en möjlighet att hända? Vill jag bara fly? Förstöra? Skydda mig själv från att vara sårbar?

Ska man ge upp det som betyder mest för en i hela världen, för något-n som man hade kunna ge sitt liv för, bara för man är rädd? Eller kommer man till en punkt där det är dags?

Blondinbella gjorde en 50-lista på saker ni inte visste om "mig" på sin blogg. Ni ska få min första punkt.

1. Orden "jag älskar dig", spelar ingen roll på vilket språk, har aldrig kommit ur min mun. Inte till någon. Never.

Gonatt.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Gumman, jag förstår dig precis. Vi får snacka om det här temat när du kommer till Sthlm..... Båda har väl en hel del att säga om detta. Till dess: ta det lugnt och fokusera på något annat. Svårt, jag vet, men du måste..

Pussssssss

Andréa