Friday, September 24, 2010

Nya bilar


Det är ganska många som söker bilar just nu. Finns en massa sidor, men vad ska man betala för bilen? vad är det värd? Alla vet ju vad jag vill ha för bil, Porsche Cayenne Turbo S, en diesel vore jue drömmen, men just diesel kan jag väl glömma, då bilen automatiskt blir en ca 200 000kr dryrare...

Är det där bättre att handla online? Eller från en bilförsäljare? Ja, det är jue där priset skiljer sig avsevärt. Online, d.v.s. från privatpersoner kan man få bilen betydligt billigare. Har ni någon drömbil? Är ni en sportbil typ eller en liten och söt en? Eller kanske en storbils typ? Jag vill ha en stor bil, men snabb en. En typ jeepad sportbil..hehe.. Finns en del snygga som BMW, Audi, Lexus, Mercedes. Så länge jag slipper en Volvo..hehe...


Det är väl så enkelt att jag gillar märkesbilar, där man vet att man får bra kvalitéet och är säker i bilen man kör. På bilpriser.se kan ni få ett hum om vad olika bilar är värda och även vad de har för egenskaper, så verkligen värt ett besök :)

xoxo, Vicky

1 comment:

ingrid said...

Nya tävlingar ligger uppe hos mej också :)