Saturday, September 25, 2010

TÄVLING: Sommaren är över...


Tråkigt, men sant. Solen syns inte till så ofta och värmen är borta. Minnena finns kvar och håret visar sina tydliga spår av sommarsol och saltvatten. Säkert en hel del av oss alla har ett risigt sommarhår nu och behöver verkligen göra mlite extra för att få det i kondition igen, så denna tävling blir perfekt. Visste ni att det är vi svenskar som behöver mest extra vård av vårt hår nu efter sommar och solbad? Läs mer HÄR
Tävlingen kommer pågå i 2 faser. 1:a fasen håller på i 5 dagar. Ni bloggar om tävlingen i er blogg samt ger ert bästa hårtips. De 5 bästa tipsen vinner då en Gliss Color Shine & Protect Shine Boost som vann den prestigefyllda nomineringen i Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2010 och går vidare till en final.
Fas 2 är finalveckan där man kan rösta på det bästa tipset. Bland de röstande kommer 5 personer vinna en Gliss Color Shine & Protect Shine Boost. Vinnaren tillslut vinner hela serien från Gliss Color Shine & Protect, dvs shampoo, conditioner och 1-min. inpackning på burk.

Läs mer om produkterna här.

Så sätt igång :)

Blogga om tävlingen och ge ert bästa hårtips. Fas 1 avslutas den 1:a Oktober kl. 22.00

Nymobil.se tävlingen hittar ni HÄR
xoxo,

Vicky

4 comments:

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG said...

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/harvard-110.html

Anonymous said...

jag är med och tävlar :D / 98miranda@live.se

Annika - familjebloggen med massor av tävlingar said...

Jag är med och tävlar!

Länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/vicky-1-oktober.html

Bästa hårtipset är att inte duscha håret varje dag, då det slits i så fall. Sen bör man använda någon form av behandling ca 2 gånger i veckan. I dagsläget använder jag Gliss Hair Repair - funkar klockrent. Håret måste få lite extra näring då och då!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

evamar said...

Mitt bästa tips är faktiskt att använda olivolja som hårinpackning, hur dumt det än låter. Det tillför näring och gör håret mjukt och sidenblankt och är dessutom riktigt billigt. Det viktigaste är att inte missa att sätta i schampoo innan du blöter håret. Annars kan resultatet bli, ja, oljigt är nog bästa ordet.

Länkar hos mig: http://evamar.blogg.se/2010/october/harvard-1-okt.html