Tuesday, January 04, 2011

Cliniderm - Tävling :)


Som jag skrev i två inlägg nedan så har jag nu chansen att prova Cliniderms hudserie.
Nu har 3 av mina läsare chansen att vinna 1 gåvobox var till ett värde av 200kr.

För att tävla svarar ni på följande frågor:
  1. Finns Cliniderm även för män?
  2. Hur många olika produkter finns det för läppar-ögon?
Svaren hittar ni på Cliniderms hemsida.
Maila svaren till vicktoria.murawska@gmail.com POSTA EJ SVAREN I KOMMENTARERNA!

I kommentarsfältet skriver du varför du ska få testa ett kit :) För en extra chans bloggar ni om tävlingen :)
Cliniderm är en ny generation hudvårdsprodukter - särskilt utvecklade för kvinnor i nordens unika behov. Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga
krav – både yrkesmässigt och privat.

De avancerade produkterna är ett resultat av många års vetenskaplig forskning kring hudvård. De innehåller alla den multifunktionella kompositionen

Skin Protection System™ som stärker och bevarar hudbarriären och som därigenom motverkar hudens ålderstecken.
Tävlingen avslutas söndagen 9:e januari kl. 23.00.
Lycka Till!

xoxo,
Vicky

32 comments:

Linda said...

Jag är gärna med och tävlar, jag får ju inte tävla i min egen tävling och sen är jag en sliten tvillingmamma som behöver lite upplyft.
jag har länkat: http://lindabt.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-3.html

//Linda
mail: linda@tibemo.com

Anonymous said...

Hej jag har skickat svaret i mejl och här kommer motiveringen:
Jag har ganska mycket problem med min hy och jag har testat några produkter men inte många har funkat bra. Så denna vill jag gärna testa då jag har hört att den är bra men jag är en fattig student så jag kan inte köpa själv så nu vill jag vinna en!
/Vicktoria c
mail: hurskajagveta@live.se

Malin said...

Jag är med! Har mailat dig svaret nyss!

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar för min hy som är typiskt nordisk... liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Kram//Malin

Ingrid said...

Jag är gärna med och tävlar! Ett mejl har precis skickats till dej :)

Jag vill gärna vinna det här gåvopaketet just för att ge bort det som gåva. Min mamma har kämpat med dålig hy och kanske är det just Cliniderm som är hennes räddning? Jag håller tummarna för det iallafall!

Jag har länkat på bloggen för en extra guldstjärna: http://p0llys.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-om-ett-cliniderm-kit.html

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

care69 said...

Jag är gärna med!

Har inte hittat den där hudvårdsprodukten med stort H. Men jag fortsätter att leta och hoppas på tur här. Då kanske jag kan få ordning på min hy...

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/9-jan-vinn-cliniderm-gavobox.html

care69(at)live.se

Andrea said...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, och jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis. Självklart buzzar jag tillbaka till dig!
Jag har också mailat mina tävlingssvar.

God fortsättning på 2011!
önskar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Katherine Altmann - lumpentjejen said...

Jag är en tjej som ligger inne i lumpen, och vid denna årstiden är vi mycket ute i fält. Min hud blir vansinnig på mig och jag detsamma mot den. Det blir torrt och börjar bilda pansarhud när vi är i sträng kyla hela tiden. Denna serien hade jag gärna velat vinna för att försöka få bort mina problem. Om 1 ½ vecka ska vi åter ut i fält och det tar kol på mig att veta hur huden kommer reagera. snälla hjälp!

//mvh Katherine - mail katii.a@hotmail.com

evamar said...

"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

Länkar hos mig: http://evamar.blogg.se/2011/january/hudvard-9-jan.html

Nu hoppas jag på tur!

God fortsättning på det nya året!

evamar

PS. Du har fått ett mail också!

Elin said...

Hej!

Mailet är redan skickat till dig.

Varför jag vill vinna?
För just nu är jag på skattjakt på produkter som kan funka på min sönderstressade hy. Okej att jag fortfarande är ung men att jag har jobbat mycket, byggt hus och stressat i övrigt har gjort sitt på min hys. Skulle vara guld att få testa dessa produkter och se om dem funkar för mig :)

Må så gott

Elga said...

Hej, jag har sänt mail till dig med svar på frågorna.
Jag skulle vilja vinna för att min ny är superkänslig och jag vet inte hur många olika produkter jag har testat bara för att finna, att min hy inte riktigt är rätt för dem. Det kostar! Så jag skulle vilja ha detta provapåkit. Och kanske, kanske är Cliniderm det rätta för mig!

En helt vanlig Isabell said...

Ja har skickat ett mail till dig med svaren! Har också länkat på min blogg här: http://belllybus.blogg.se/2011/january/hudvard.html

Jag vill vinna för att jag äger faktiskt inget ansiktkit och jag skulle behöva ett. De senaste månaderna har jag klarat mig men nu har jag brjat drabbas av tusen finnar i ansiktet, det går inte längre.

Mail: bellybus@hotmail.com

Hannele - mamma till 2 pojkar said...

Hej!
Jag är med och har skickat ett mail till + länkat: http://mammah.webblogg.se/2011/january/jag-tavlar-1.html#comment


Varför ska jag få vinna?
För att jag är en trött och har en tråkig hy som mamma till 2 pojkar och jag behöver något som piggar upp det torra och tråkiga och där det fattas min hy balans att komma tillbaka till den vanliga igen som det var förut.
Min hy är otrolgit tråkig och tappat all sin glans fast man är mamma så vill man ju se snygg och fräsch ut :)

Sandra - mamma till Molly said...

Hej, jag är gärna med och tävlar. Efter graviditeten har jag haft en väldigt konstig hy och ingen produkt som jag provat än har fungerat som jag vill. Hoppas på att få prova Cliniderms produkter!

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonymous said...

Har mailat.. ;)

Motivering:
Produkter jag testat, det funkar ju ej. Jag hittar inte den där perfekta för mej. Cliniderm kanske funkar? så jag hoppas nu på.. att det är jag som de roliga vinstmailet få´..

jag_jessika@hotmail.com

liselotte said...

Hej! Är gärna med och tävlar, har skickat mail till dig med svar på frågorna. Jag vill gärna vinna detta för jag är så dålig på att sköta om min hud och att köpa produkter till mig själv, plus att jag tycker det är svårt för det finns hur mycket som helst att välja på och är svårt att hitta rätt. Hade varit roligt att få vinna detta och testat och se om det är något för mig, jag har länkat för större chans http://liselottess.blogspot.com/2011/01/cliniderm-9-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Ingrid said...

Jag tävlar dels för att få prova produkterna då min man har som nyårslöfte att ta hand om sig bättre och då även sin hud (jo, han sa faktiskt så! :D ).
Och dels för att jag borde ta bättre hand om min, speciellt såhär vintertid då den inte alltid mår så bra.
(sen är det ju väldigt roligt att vinna också! :) )

Mail ingridhytt@yahoo.se

Har länkat i min blogg

Nelly said...

Jag har skickat ett mail med svaren på frågorna till dig nu! :)

Min hy är en riktig blandhy som aldrig vill som jag vill. Antingen är den för torr, eller så är den för fet.
Denna serie hudvårdsprodukter verkade riktigt bra, hoppas på att detta blir en favorit som passar min hy! :)
/Nelly, nellym@hotmail.se

Anonymous said...

Har skickat svaren i ett mejl till dig.

Jag skulle verkligen behöva bra hudvård nu när det är en sån kall vinter, min hy mår inte alls bra. Den behöver lite energi och en massa fukt för att må bra igen.

amanda.b90@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG said...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/cliniderm-91-1.html

Lotta said...

40+ och en arbetsplats med otroligt torr luft är inget vidare. Jag har fått torrare hud de sista åren och letar efter bra produkter utan större framgång. Kanske det här vore något!

Charlotte said...

Eftersom jag med jämna mellanrum har riktigt dålig hy, och hittills inte hittat någon som funkar och som jag har råd med. Men har bara hört bra om Cliniderm så har gott hopp om dem!

Mail: ChiqueroCerdos@hotmail.com

Therese said...

Har mailat dig med svaren på frågorna! Och till motiveringen: Jag har otroligt dåliga läppar och har inte hittat nånting som fungerar för mig.
Har inte råd att lägga ut massa pengar heller, så vore perfekt om jag fick testa Lip repair (om den nu ingår i paketet)
Annars, jag har som sagt inte råd att lägga ut massa pengar på prylar åt mig själv, blir mest till räkningar och mat.
Så jag tycker jag förtjänar att prova cliniderms produkter. Det är på tiden att jag får lyxa till det lite!

Anonymous said...

Jag är med:) Har nyss mailat mina svar. Jag har ett jobb som delvis utförs utomhus så nog blir min hy utsatt för temperaturväxlingar. Tycker om att testa nya produkter och är inte ung längre så bra grejer behövs verkligen. Saknar blogg. // Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Jenny said...

jag skulle vilja vinna eftersom jag är jättenyfiken på att få testa dessa produkter då de verkar bra. tyvärr har jag inte råd att lägga ut så mycket pengar på skönhetsprodukter så det vore roligt att för engångskull skämma bort mig lite.

Anonymous said...

Jag är gärna med & tävlar :)Har även skickat svaren via mejl :)
jag skulle gärna vilja vinna detta, har testat flera olika produkter förr ( inte denna ) , men ingenting har passat mig . skulle vara glad om jag vann ;)

http://beeellllaaaa.blogg.se/

mail: belsen_97@hotmail.com

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar och har mailat dig svaren. Jag har även länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Jag vill gärna vinna för min hud är grå och tråkig och behöver akut få lite lyster igen.

Anne B. said...

Skickade nyss ett mail till dig (via min Hotmail-adress).

Jag har bara prövat en produkt av Cliniderm. Nu skulle det ju passa med att pröva flera. :) Huden är både sliten och torr efter det kalla vinter vädret.

Malin said...

Mailade dig nyss =)
Har precis upptäckt dessa fantastiska produkter, men attans vad dyra de är för mig som student! Har därför inte haft råd att testa mer än en av krämerna som jag läst positivt om. Önskar verkligen få testa mer och fler av dessa härliga produkter och detta prov-paket hade varit perfekt!

Michaela said...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Har mailat svaren till dig, och länkat här:
http://mumandme.blogg.se/2011/january/cliniderm-avslutas-91.html

Jag vill vinna därför att dessa produkter verkar så bra, har inte hittat de perfekta för min hy, hoppas att de här är de rätta för mig!

Ann-Kristin B said...

Jag är dålig på ramsor och rim
På vers vinner jag i regel ingenting
Men jag vill gärna min hud med vintern synka
och i dörren mota varenda rynka
Med cliniderm i en tub skulle det funka!

pylonia@home.se

Elin J said...

Jag mailar dig om en minut! (mailadress: ellebellejul@gmail.com)

Min motivering: Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Med bra produkter från Cliniderm stående i badrumsskåpet skulle det bli mycket lättare att hålla huden ung och fräsch!

Jag har dessutom bloggat om tävlingen här: http://fairy.blogg.se/appletree/2011/january/cliniderm.html

Anonymous said...

Jag har precis skickat ett mail till dig med svaren.

Varför jag vill vinna?
Jo för att min trötta vinterhy behöver ett lyft,
jag har provat många olika serier men inte denna så det vore kul att få prova på.

Önskar dig en trevlig helg!
Mariah Geijer
geijer@hotmail.com