Monday, January 10, 2011

Vardags-lyx

Nu har jag valt ut vinnarna (2 utvalda och 1 lottad) i Clinidermtävlingen som alla kommer få hem ett kit :)

Frågorna löd:
1. Finns Cliniderm även för män? - Ja, självklart :)
2.
Hur många olika produkter finns det för läppar/ögon? - 3st, 2 st för ögon och 1st för läppar;
Vinnarna blev:

Ann-Kristine B:
Jag är dålig på ramsor och rim
På vers vinner jag i regel ingenting
Men jag vill gärna min hud med vintern synka
och i dörren mota varenda rynka
Med cliniderm i en tub skulle det funka!

Anna V:
Jag skulle gärna vilja testa detta kit för både jag och min dotter har hudproblem.
Denna kalla vintertid gör ju inte saken bättre heller.
Det skulle vara underbart att få testa dessa produkter och se om någon hjälper mig och min dotter mot våra besvär..

Liselotte:
Hej! Är gärna med och tävlar, har skickat mail till dig med svar på frågorna. Jag vill gärna vinna detta för jag är så dålig på att sköta om min hud och att köpa produkter till mig själv, plus att jag tycker det är svårt för det finns hur mycket som helst att välja på och är svårt att hitta rätt. Hade varit roligt att få vinna detta och testat och se om det är något för mig.

Ni som ej mailat mig adress, ber jag göra det.

Tack till Alla som deltog och glöm inte att kika in igen, då en ny tävling kommer upp väldigt snart :)

xoxo,
Vicky

3 comments:

Hannele - mamma till 2 pojkar said...

Svar:
Tack för att jag fick vara med och tävla ^^
Grattis till vinnarna! ^^

Elin said...

Grattis till vinnarna!!!

Anna Vid said...

Hejsan!
Tack så mycket för vinsten.
Jag har mailat till dig.
Du kan väl kolla mailen bara och skriva en kommentar på min blogg om du fått det (min mail krånglar ibland).

Tack ännu en gång.
Mvh//Anna V
http://gulligamelinasmamma.blogg.se