Sunday, July 10, 2011

People make mistakes

Kaos innan utgång...

Sing Star hos Karro och fördrinkar... Jag gömde kontrollen till PS2:a,Sing Star kunde vi glömma :P Så blev Pyramiden (med Karros Kama Sutra kortlek..haha... ). 1 flaska skumpa senare för mig var vi på väg till Deep. 90-tal.... visade sig vara Indie och vi kände oss något malplacerade :P


Så gick ut, väntade på Teddy sedan begav vi oss i riktning Gustav. Crown tänkte vi ge en chans...visade sig vara gay-klubb igår, så vidare till Hipp, träffa några danskar på vägen. Hipp var totally schlager, så vi skippade det, Harry´s hade 27års gräns, so no thanks.

1,5h springandes runt i klackar på stan, när vi kl.02.30 bestämde att vi skulle hem.

4h sömn var jag död när jag skulle upp. Sälja på loppisen var inplanerat, måste jue bli av med lite prylar med tanke på hur mycket jag handlar :P
xoxo,
Vicky

No comments: