Monday, July 18, 2011

Vinn en Beach Cruiser - Värde 4495kr!


Nu har ni mina bloggläsare chansen att vinna en beach cruiser cykel till ett värde av 4495kr!

Ride with Style lottar ut ett exemplar av sin snygga beach cruiser Model 1. En lycklig vinnare kan välja mellan tre färger. För att vara med i tävlingen ska du göra följande:

  1. Gilla Ride with Style på facebook (https://www.facebook.com/RideWithStyle)

  2. Ange din mailadress samt din favoritprodukt (namnet på den, ej länk) från Ride with Styles webshop som kommentar till detta blogginlägg. Här hittar du alla Ride with styles beach cruiser cyklar och cykeltillbehör.

Dragningen sker söndagen den 31a juli. Vinnaren meddelas via mail samt annonseras på Ride with Styles Facebook page. Varje person får bara tävla en gång.

1:a pris: Ride with Style Model 1 (värd 4495 kr)

2:a pris: Presentkort på 500 kr hos Ride with Style

3:e pris: Presentkort på 250 kr hos Ride with Style

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka Till!

xoxo,

Vicky


33 comments:

Anonymous said...

Electra Beach Cruiser Surf 3i Beach


manufannr1@hotmail.com

Anna L said...

Gillar på fb - Anna Lundkvist

Fanns många läckra cyklar men denna fastnade jag för lite extra Electra Beach Cruiser Peace Purple

Nu håller jag verkligen tummarna eftersom de stulit min cykel nyligen....En del har svårt att hålla reda på vad som är mitt och vad som är ditt

hillevianna@hotmail.com

care69 said...

Jag är gärna med!
Favorit: Electra Beach Cruiser Delivery 3i Chicago Grey

har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/07/31-juli-vinn-en-beach-cruiser-varde.html

FB: C Regn

care69(at)live.se

Mamma Evelina said...

Men vilken tävling och vilka häftiga cyklar! Jag är med eftersom att jag länge surrat om en cykel men de blir liksom aldrig av. Har gillat på fb i mitt namn (Evelina Mattsson)

Tipsat i min blogg: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/july/vinn-en-cykel.htmlv

Vinner jag så hade den här blivit fin: "Nirve Beach Cruiser Island Flower Black." Spelar inte så stor roll :)

Loon@live.se

Jennie H said...

Jag fastnade för Electra Cup Holder.
Det är ju het ultimat att ha en sån.

jennie_107@hotmail.com

Rickard Lundblad said...

pitchan@comhem.se

Farovitprodukten är Towniecykeln "Electra Townie Original 7D Quarts Grey".
En elegant stilren modell med en ovanligt snygg ram!

Anonymous said...

Har gillat med min FB Hannes Lundberg.
Min favoritprodukt är Nirve Beach Cruiser Robert August! Tänk om man kunde ha sån tur så att man vann en ny cykel :D

katten_jansson94@hotmail.com

Anonymous said...

Åh vilken lycka om jag fick byta ut min tungcyklade gamla repiga skralltiga skeppshult mot en vitglänsande, uppiggande härligt underbar

"Electra Amsterdam Girard Tree of Life"

Den är bara såååå snygg

erikssonlinn@hotmail.com

Anonymous said...

Electra Grips Candy med sina nostalgiska färger är bara så underbara ! *love love*

betty_bop_2001@hotmail.com

Sandra said...

1. Gillar på FB (Sandra Lundkvist)

2. Min favorit är Nirve Beach Cruiser Island Flower Black, sandraliner@hotmail.com

Amanda said...

Jag gillar på facebook - Amanda Ydnäs.

Favoriten är Electra Amsterdam Girard Tree of Life. Jättefin och perfekt med pakethållaren också då vi har två barn som ännu inte kan cykla själva. :)

Hoppas på tur nu!
creyla@live.se

Tessan said...

Har gillat!

Min favorit är Electra Townie Balloon 3i Tangerine :)

tereze@hotmail.com

Ormia ♥ said...

jag är med! min favorit är: Nirve Beach Cruiser Island Flower Black

mail: redifaam@hotmail.com
vill verkligen vinna för min cykel blev nyligen snodd :( och jag fyller år snart :D

Anja Håkanson said...

Har gillat. (Anja Håkanson)
Min favoritprodukt är nog Electra cup holder, förutom alla fina cyklar då förstås. :)

anjahakanson@hotmail.com

Niklas said...

1. Har ej facebook så jag har länkat till tävlingen via bloggen: http://letmeinssambotavlar.bloggsida.se/okategoriserade/ride-with-stile
2. Nirve Chopper Switchblade Candy Tangerine skanova@gmail.com
/Niklas

Anna-Carin W said...

Vilken toppentävling! Jag har önskat mig en beach cruiser i många år så jag håller verkligen tummarna nu :)
Har gillat på FB (A-C Wikberg) och en av mina favoriter är denna: Electra Beach Cruiser 1 Custom Turquoise
annacarinw@telia.com

Anonymous said...

felixluna@hotmail.se

Paul Frank Kids Beach Cruiser Devil Julius.

Gillat på facebook sedan tidigare.

Margoth Östman

Zandra S said...

1). Har GILLAT på facebook:)

2). Min favoritprodukt är helt klart cykeln "Electra Beach Cruiser Koi 3i nude"! Jag bara ÄLSKAR rosa, och har velat ha en cykel i flera år nu. Min blev nämligen stulen när jag gick i skolan (5 år sedan), och sen dess har vi inte haft råd att köpa en ny till mig :( Älskade att cykla innan, så var verkligen jätte-ledsen när den blev snodd! Om jag skulle få en ny i framtiden skulle jag sätta massa lås på den, och endast ställa den under uppsyn eller inlåst i föråd! Skulle bli gråtfärdigt glad om jag vann!

Nu håller jag bara alla tummar & tår jag har^^

zandra_svantesson@hotmail.com

Zandra S said...

1). Har GILLAT på facebook:)

2). Min favoritprodukt är helt klart cykeln "Electra Beach Cruiser Koi 3i nude"! Jag bara ÄLSKAR rosa, och har velat ha en cykel i flera år nu. Min blev nämligen stulen när jag gick i skolan (5 år sedan), och sen dess har vi inte haft råd att köpa en ny till mig :( Älskade att cykla innan, så var verkligen jätte-ledsen när den blev snodd! Om jag skulle få en ny i framtiden skulle jag sätta massa lås på den, och endast ställa den under uppsyn eller inlåst i föråd! Skulle bli gråtfärdigt glad om jag vann!

Nu håller jag bara alla tummar & tår jag har^^

zandra_svantesson@hotmail.com

Sofie L said...

1. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

2. Min favorit är: Electra Beach Cruiser Koi 3i nude

Älskar att cykla och "Gamla Bettan" som jag har i förràdet hemma i förràdet har tagit sina sista suckar efter mààànga àrs användande. En ny cykel skulle verkligen vara perfekt för en cykeltokig tjej som mig.

Hàller tummarna

MVH
Sofie Lindholm
citcit.kuruyemis@gmail.com

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/july/31-juli-beach-cruiser-cykel.html

linda said...

Hej Vicktoria!! :)

Är jättegärna med & deltar i tävlingen då den verkligen är som gjort för just mig!!

Jag är en nybliven student på 19 somrar som sliter på sommarjobbet för att kunna köpa eller unna mig något roligt i höst för pengarna. Jag har just nu en röd DBS cykel(döden bakom styret)brukar jag kallas när jag kommer cyklandes. Denna cykel har jag haft sen jag fyllde 12 och innan har den varit min systers i flera år innan hon återigen fick en ny. jag som minsta dottern i familjen vill inget hellre än att få en ny cykel och gud vad jag kommer hålla tummarna i din tävling nu!!

Jag har gillat på Facebook (Linda Fransson) & även länkat från min blogg. Inlägget finner du här: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/july/31-juli-vinn-en-beach-cruiser-varde-4495.html

Nirve Beach Cruiser 53 Candy Black är min favorit hittills även om de flesta är döläckra!!

Nu kan jag bara hålla tummarna!!

Kram
Lindizz_f@hotmail.com

Lotta said...

Vill vara med och tävla. Gillar på FB som Lise-Lotte Larsdotter. Min favorit är Nirve Beach Cruiser Island Flower Red

lotta.larsdotter@gmail.com

Henryk said...

Vill vara med! Henryk Murawski
henryk.murawski@hotmail.com

gillar på fb.

elin backström said...

Jag har gillat på facebook:)
& min favoritprodukt är RwS Beach Cruiser Model 1 Yellow! Så snygg. mail:ebacckstrom@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly said...

Hej, jag är gärna med!

Gillar dem på Facebook (Sandra Li)

Gillar cykeln "Nirve Beach Cruiser Minx" :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

jenn said...

Klart att jag vill prova lyckan!
Jag heter barbados jenn pa FB och har tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/july/31-juli-cyckel-13.html

in favorit produkt 'e den fina roda cyckel hjelmen!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är gärna med och tävlar. Min favorit är

Nirve Beach Cruiser Island Flower Black

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/july/cykel-317-9.html

info@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Glömde skriva i min tidigare kommentar att jag gillar på FB (Anna Karlsson)

info@annakarlsson.se

Lotta said...

Har gillat på fb under namnet Lotta Claesson fd Wiberg.

Jag är lite konservativ och gillar den gamla stilen på cyklar så Viva Amsterdam Juliette Steel Red är en cykel i min smak.

kelly said...

Gillat på facebook under namnet Kelly Bedmyr.
Hoppas på en Electra Beach Cruiser Hawaii 3i Cornflower, min favorit!
Mail: kkelly@live.se
Hoppas att jag fortfarande kan delta. :)

Annica said...

Gillar redan på fb Annica Nilsson.

Electra Grips Betty Flame är min favorit prdodukt. :]


bloodsband@live.se

kelly said...

Gillat på facebook under namnet Kelly Bedmyr.
Hoppas på en RwS Beach Cruiser Model 1 Purple, min favorit!
Mail: kkelly@live.se
Hoppas att jag fortfarande kan delta. :)
(Ändrat mig!)

Säljer snygga kameraremmar said...

gillar på fb.
gillar Electra Beach Cruiser Surf 3i Beach