Thursday, May 22, 2014

Blind Date vare sig man vill eller inte

Vilken dag. Först blev jag "anklagad" att vara min pappas älskarinna på Leroy Merlin...hahaha... Min pappa bara, "du det där skulle kallats typ pedofili". Då tyckte gubben att han skulle tutta ihop mig med sina söner eller nåt, blind date:ing på hög nivå asså...haha.. En av sönerna var tydligen 22 år och jobbade i hans architekt firma, men han kanske var för gammal för mig? så kanske hans yngre son, han var 19år och tjänade runt 50000kr i månaden redan. Det kanske skulle vara nåt? 
För jag var väl över 17år? Jag lovar er, jag stog och trodde jag skulle kissa i byxorna (eller jag hade klänning, men ni fattar). Skitseg person i kassan och jag lovar er, alla människor i kön skrattade, och gubben gav inte med sig! Vi stod där säkert i 20minuter. Och satan vad han tjatade om att jag skulle ge ut mitt mobilnummer. Till slut gav han mig mobilnummret till sonen. 19åringen. Det ligger nånstans i bilen, och nej jag tänker inte använda det :P Det där med blind-dates är inget för mig..haha.. Vad tycker ni om blind date:ing? Skulle ni går iväg på en blinddate ?


Sen när jag gick på massagen. "Fröken Vicktoriaaaa! Visst är det du? Jag känner igen dig, vad kul att få träffa dig. Jag har sett dig på tv flera gånger. Men Gud vad kul att du hamnade hos mig... Typ för dig blir det som en blind date att träffa mig... etc." . Jag kände ba "ehh..jag ville bara få lite massage..." Vet inte vad det är med mig och att få massage, massörerna känner alltid igen mig från antingen bloggen, backhoppningen eller tv-presskonferenserna och dylikt från backhoppningen. Känns typ lagon kul, jag vet vem du är, get naked! ;) Nämnde jag att det var en kille också?

xoxo, 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska

No comments: