Wednesday, May 21, 2014

Vi som shoppar mycket

Ni som känner mig vet att jag shoppar sjukt mycket online (och inte bara, men mycket handlar jag online), och ni som är inne första gången, well, som ni kanske kan ana från namnet på bloggen "Confessions of a Shopaholic" - så är så fallet. Förutom att hitta riktigt bra deals online, så finns det inget som jag blir gladare av än när jag hittar en riktigt bra rabattkod som jag kan skriva in i kassan, som ger mig ännu mer rabatt på mina fynd. Håller ni inte med?

Kampanjjakt.se samlar de olika kampanjkoder från alla möjliga butiker online, det är bara att skriva in butikens namn, eller en produkt i sökfältet så kommer de aktiva kampanjerna upp. Och letar man inte efter något speciellt så kan man alltid bara kika igenom vilka deals som är aktiva just nu. Lätt va? 

Tänk t.ex på när det är 70% off Nelly, så kanske det finns en kod som ger dig hela 10% till på hela köpet? Då har du fyndat saker med hela 80% rabatt! Som hittat! Hur kan man då låta bli att handla?!


Kampanjjakt

xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
 

No comments: