Saturday, October 21, 2006

Liten update

23 grader varmt, jada :D Hur e det i Sverige? ..hihi... Sprungit runt i centrum idag och jag och Malin hade en väldigt smart konversation:
Malin: Det finns jue typ bara underklädesaffärer överallt här.
Vickan: haha..ja, du vet vad det beyder, dv.s. less is more.
Malin: Ja, det e därför alla österrikarna e som dem e...haha... *syftar bl.a. pa Marc*
Vickan: Men du Marc e faktiskt tysk.
Malin: Ehh, han blev sa efter ett tag här, jag mena kolla bara pa dig..haha...
Vickan: haha...bitch..haha.. för det andra va han sa redan innan han börja träna österrikarna, sa det sa..haha... Sa jaha, vart ska vi ga ut ikväll?

Efter 3 timmars sömn begav jag mig till Uni för att göra mitt tyskprov, gick nog bra fast jag inte va i best shape. Stod en Ski Austria bil där, funderade pa vem det var, kanske Florian för han gar pa Uni me, sen när jag kommer ut sa star ingen mindre än KOFI där..haha... sa jävla kul *LoL*. Hade absolut inte väntat mig att se honom där, snacka dock inte me han utan stack fort som fan därifran, jag mena osminkad, otvättat har efter natten och bara totally mess..haha...

Jaja, nu ska jag försvinna, har viktigare saker för mig ;)

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: