Tuesday, October 24, 2006

Sjuka SMS mitt i natten

Gillar denna bilden på mig & Malin från i helgen =) (från http://get-united.at)
Vet inte vad det e me folk (läs vissa backhoppare, läs Florian Liegl).

V
i va ute igår kom hem ganska tidigt d.v.s. strax innan 01, jag la mig för att sova och hade nästan somnat när jag får ett SMS. Me tanke på att min nya mobil piper tills man har läst SMS:et så kände jag mig tvungen att läsa det. Fick världens mest korkade och genomskinliga SMS, klockan 01.06 av just denna herre. Skicka genast ett SMS vidare till Emi (dvs efter att jag svarat honom), stackars Emi blev också väckt av mitt SMS, och allt e Flo's fel *gRRR*. Hoppas verligen vi träffar han på Hofgarten ikväll, så ska han minsann få höra vad ag tycker om hans genomskinligt dumma SMS till mig mitt i natten, och ja han va kanske inte nykter eller så var han ihop me nån annan backhoppare och fjanta sig, men ändå...

Asså det va inget taskigt eller så, men han e bara sååå dum! Men gillar han ändå *LoL*.

Självklart utgång idag me =))



Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: