Friday, October 06, 2006

Snöiga bergstoppar & värme

Vakna två dagar sen på Eagles Astoria, ja vi sov på hotell ännu en natt, innan vi stack till Ikea för att köpa allt som behövs, hemleverans nån dag nästa vecka först så vi köpte madrasser att sova på, för känns inte som man vill lägga ca 10 000kr på hotell liksom.

Studierna har börjat, jag och Emi har sjukt skoj och skrver en massa trams istället för att lyssna, stalkar en tysk kille, som stalkar oss tillbaka och kör en massa fel i Innsbrucks innerstad (dvs svänger när man inte får och en massa olagligheter...haha..men jag mena jag e blond och svensk, vad kan de vänta sig?! =P), missar avfarter och kör mot gränsövergångar som Italien & Tyskland. Helt enkelt normala dagar för min del ;)

Malin får lära sig tyska, polska, engelska & svenska när vi mixar alla språken tillsammans :)
Ca 20 grader varmt fortfarande men snö på bergstopparna, hoppas dock att det kommer mer snart så jag kan köpa ashete ski Austria byxor och bege mig ut i backen =)

Snacka me Gunde idag, han sa atta Alex va sugen...haha...så kul e han =) Så hoppas verkligen att de fixar och kommer ner över Novemberlovet. Gunde klaga på att han inte kunde åka skidor, jag sa att han fick lära sig och att det fanns heta skidlärare, han sa att han inte va bög, sen sa jag att jag kan lära han, han svara jag vill inte åka hem med ett brutet ben eller ännu värre..haha... Tack för tilliten lixom ;))

Malin väntar på datan, hon bir nog galen snart, jag har lekt på ringo LÄÄÄNGEEE nu, så...haha...

Bis Bald!
Ciao!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: