Saturday, October 28, 2006

Sommar i November

Snart är det lov för alla i Sverige, höstlov, Novemberlov elelr vad ni nu kallar det. Vissa tar en restresa till Mallis elelr nat för att kunna ligga och sola, själv bor man typ i Alperna, borde kunna aka skidor och ha sig, men ohh nä, här är det 26 grader om dagarna *helsjukt* sa bikini pa och lägga sig pa balkongen elelr gräset och sola e vad vi gör här, och ja det e nästan November.

Österrike's Nationaldag i förrigar, va helcrazy, sa helcrazy som det bara kan bli med backhoppare inblandade...haha... Kom hem ca 10 igar morse...haha... Hände massa skoj, kommentarerna som faller e alltid klockrena och niska fa ta del av lite:

Herbert: So what are your plans?
Vickan&Malin: What?
H: Yes, what are your plans, I mean you have your small bags.
V: hahaha...what? small bags...haha.. So what does small bags mean?
H: Yeah, you know small bags.
V: It's just fashion...haha...

---

Pa väg att byta klubb, men pa vägen gar vi in om en Polisstation.
Marc: Hej, vi skulle vilja lämna vara uppgifter
Polisen i speaker phonen: Varför det?
Marc: Sahär i förväg, ifall vi skulle göra nagot olagligt under kvällen.
Polisen: *klick*

Jag trodde jag skulle dö av skratt, tur att Fetti va där för jag hade verkligen legat pa marken annars...haha..

Efterfest, klockan är...ja mycket. Vi e ca 10 pers i ett rum. Malin sitter me Marc i soffan, Herbert sover i den soffan me. Jag, Fetti & Basti halvligger pa golvet. Nan annan sitter i fötöljen, Kike ligger i en fatölj bakom mig.
Marc reser sig ur soffan:
Kike: Ska du inte knäppa byxorna?!
M: Oj, kanske. *knäpper byxorna*.
Alla inklusive mig kollar pa Malin. Folk tittar pa mig.
Vickan: Meeen MALIIIN!!
Malin: men jag har inte gjort nat...tihihihiii...

Hände mucho mer..tihi.. men men... Kommer sätta ut lite citat fran olika tillfällen sa smaningom, men tills dess far ni vänta :P

Rancid e ett grymt bra band!!!

Internet hemma pa tisdag!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Vicky M said...

riktigt klockrent va det, helsjuka, sen kom det senre en polisbil och de stoppa den och skulle göra samma sak...hahahaha...
pusss