Thursday, May 31, 2007

Död för Bloggen?

Nope, absolutely not, har bara helt enkelt inte haft nagon direkt tillgang till Internet när jag varit i Polen och Tyskland och de 2 gangerna jag varit online, har jag haft annat att fixa och ända minilite tid, sa I'm sorry, men nu e jag back =)

Hänt senaste dagrna ja, vatt hos Emi's bror i Tyskland, sen i Polen, besökt frissan & manikuristen, solat (ja det regna jue bara vissa perioder av dagarna), shoppat (mer info imorgon), fixat min cd-rom i Laptopen (vilket innebär att troligtvis fr.o.m imorgon kommer jag ha internet zu Hause again :D).
.
e tillbaka i Innsbruck (vilket känns lovely) sen typ 1 timme, och självklart är första personen jag ser när jag stiger ur bilen vid mitt hus en BACKHOPPARE (din "favvis" Jossan :P), denna staden har över 130 000 invanare, sa varför just en jävla backhoppare? Na ja, min typiska "tur", kan tillägga att det inte var nagon jag direkt ville träffa...

Nä, nu ska jag nog iväg och dricka nat, e helt shaky da jag idag druckit 1 Red Bull, 1 latte Macchiato och ätit lite jordgubbar, plus tagit lite uppiggade grejs... na ja...


see ya tomorrow!
puSS,
xXxVickanxXx

9 comments:

Tasja said...

Hihihi jäklar vad jag fick tänka innan jag kom på vilken Österrikare jag förväntades ha som favvo men till slut trillade polletten ner! Finns ju faktiskt en trevlig, som inte trodde sina öron & ögon när han fick en öl utan "motkrav" :D.

Vicky M said...

hahahahahha...jag som trodde han var klar favvo, men ser att du börjar lyssna pa mig om att det finns betetr :P (and younger ;P)

Tasja said...

Alltså Österrikare och jag är väl svårt att överhuvudtaget säga favvo om ;). Men okej han kan jag stå ut med.....haha. Bättre finns det definitivt. I landet öster om mig.....*miss them (även Masa!!)*

Anonymous said...

Ja, formentlig sa det er

Anonymous said...

I just added your website on my blogroll. Really enjoyed reading through. Excellent information!

Anonymous said...

Really great article with very interesting information. You might want to follow up to this topic!?! 2011

Anonymous said...

I ωill immediately seize yоur rss
aѕ I can't find your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you've anу?
Kindly allow me геalize in oгder thаt I
could subscribe. Τhankѕ.
Look into my web blog Http://rekindlemyrelationship.com

Anonymous said...

Good day! This is my 1st comment here so I just wanted
to give a quick shout out and say I really enjoy reading through your articles.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the
same subjects? Thanks for your time!

Feel free to surf to my web page ... reset password

Anonymous said...

Yes! Finally someone writes about get money online free.


Here is my page get money easy