Saturday, May 05, 2007

It's hard, when you care

Jobb ihop med nöjen, visst låter det lovely? Det är det också, egentligen, men idag är jag uppstissad upp över öronen på att allt som kan gå fel, kan komma sig att göra det. Ska om några få timmar iväg på ett Världscup party för två av backhopparna i det österrikiska laget. Det kommer säkerligen bli sjukt kul, förutom om jag inte hade mina farhågor för olika saker. I'm scared, vet egentligen inte varför, men jag är det iaf. Ja visst är det så att jag bryr mig om ur det blir, jag är nervös (ja, believe it or not, men jag kan också bli det), men nu ska jag och Kayt in till Gamla Stan, ta nåt att äta och sen försöka bota min nervositet med en Red Bull-glass...tror jag, för just nu känns det inte som jag har lust att få in mig någon mat alls...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Men Vickan vilka ÄR de då? Fy att säga A så där och inte B.....Jag är ju nyfiken som attan nu...jaja får väl höra det sen typ!!