Thursday, September 06, 2007

Litet flygplan, men i Falun är man =)

Landade safe i Borlänge, mellanlandning i Örebro och 30 minuters försening, Jossan väntade i ankomsthallen, jag väntade utanför...haha... men nu är jag tillbaka där allt började; Falun, Lugnet...

Carl kommer ikväll, typ 23 eller "gotle" tidigare, vilket skulle vara lite tidigare, något jag inte insåg och sms:ade tillbaka vad det betydde och om det var dalaslang...Carl blev inte glad och upplyste mig om att han minsann inte var från Dalarna...hehe... *sorry babe*. I make it up to you somehow... :P

Ja, det blir nog en rolig helg ;)
puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

haha.. en ny favorit?

Vicky M said...

hehe..nädå, i svenska laget dock säkert =)

Anonymous said...

JAG SÅG DIG TOTALLY GÅ PÅ PLANET, FÖRSÖKTE RINGE MEN DT GICK INTE SÅ BRA :/ PUSSA /JENNIFER