Friday, September 07, 2007

Put some excitement between your legs... Rida a Horse!

Stod det på Jossan's tröja i Zakopane. Det ar exakt vad vi gjorde igår. Hennes medryttare skulle hopptränaLugnet, så vi tog med den andra hästen också och jag skulle efter mitt dryga 2 års uppehåll rida igen på Jossan's Action. Till mitt ogillande var det två ponnyungar med vilket innebar att jag var tvungen att rida med hjälm *gRRR*. Efter att jag ridit ett tag bestämnde Jossan att jag skulle hoppa Action med för det skulle han tycka va kul...hehe...

Helt normalt efter dryga 2 års uppehåll att sätta sig upp och hoppa en häst som inte fått hoppa på ett tag...haha... Han bockade så fort han såg hindret...haha.. Men istället för att få av mig så flög Jossan's medryttarre i backen, då Galax började bocka hon med *LoL*.
Men det var kul att studsa lite hinder. På söndag ska vi rida igen =) Då ska jag nog rida Galax - bockstoet ;) Kan säga att jag förvånansvärt inte har träningsverk idag, inte mer än att jag har sjukt ont i sittbenen när jag sitter...hehe...
Backhoppningsbackar och till häst, kan det bli bättre? Inte mycket iaf...
puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

Naw härliga blider gumman!Hoppas at tni har det roligt

Vicky M said...

we do we do! tack gumman! :**

Anonymous said...

Skoj att rida lite! Trodde du var mycket mindre, första korten där man ser hela dig, utan att du "strike a pose" :)