Sunday, December 30, 2007

And I'm on my knees...haha... "You need to fall for someone" ;)

Ibland får man bjuda på sig själv...medvetet, omedvetet, med mening eller i detta fall UTAN mening ;)

Morgi vann kvalet i Oberstdorf igår. Var glad för Kamil med för han hoppade så bra och ledde så länge :)Vi tog uttalande från honom, medan han stod i det där vinnarbåset, så vi fick snällt vara med på TV, sen fick jag reda på att jag var med på TV när Jacobsen kom till mig efter sitt hopp och fällde en skitrolig kommentar...hehe... Jag väntade iaf på Morgi för att ta ett uttalande, fick vänta jävligt länge då olika TV stationer plågade honom skitlänge, men tillslut orkade han inte ge någon mer så han kom, så jag går då med honom och vi snackar, när han kommer fram till en sådan trappa i slutet av backen, så frågar han om jag ska med, men jag säger nej, så han vänder sig om för att svara på mina sista frågor, jag ska då ta ett steg till så medan Morgi svarar "Es ist schwer zu sagen wenn es 4 sind" han hinner inte säga klart meningen innan man hör mig i min diktafon "ahhh", jag faller ner med ena foten i nån jävla grop i snön och faller på knä framför honom...haha... Han skrattar som fan, jag skrattar som fan, så kommer Koti "Men VICKY!!! Inte här i backen..haha.." så börjar han också skratta...haha...

Träffade Koti på kvällen också, alla österrikare bara tittar och skrattar när de ser mig och ja alla vet om det, hela laget och allt, men som sagt, för någon måste man jue falla, det roligaste i detta scenario var just att det var Morgi jag "knäböjde" för *LoL*.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: