Monday, December 17, 2007

In la Polonia

Internetuppkopplingen hos min moster vill inte koppla upp mig *gRR*. Sitter just nu pa ett internetcafe. Kommer eventuellt hinna ivag och fixa med mobilt internet idag, annars imorgon. Har tid hos frisoren och lite sant idag. Under ganska stor tidspress skulle jag vilja saga :/

Villach var ja, speciellt, mycket hande, Morgi vann, tva ganger, men det ar det val ingen som missat?! :D Och att Schlieri var 3:a tva ganger :) Dessa tva boys och dartill Kofi hade mycket med min vistelse dar att gora, mycket hande, framst positiva saker, sen fick man lite saker bevisade for sig, framst gallande den lille ;) Vilket pa ett satt var trevligt, men pa ett annat inte fullt sa trevligt, men som sagt, who plays me around, will be played too.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Nänänänä den lille var tvåa EN gång och trea EN gång. För Rane var nämligen TVÅA en av gångerna och TREA en gång. Men på pallen var alla tre båda gångerna. Men de två bytte plats ena dagen. Så de så. :)

Väntar spänt på att få veta mer ;)

Vicky M said...

hahaha..ja du ser jag e snurrig :P